Podmienky vrátenia peňazí

Záleží nám na našich zákazníkov a chceme, aby sa vám vaše nákupy páčili bez stresu z toho, že by ste zostali s položkou, ktorá sa vám nepáči. Rozumieme ťažkostiam nakupovania online a zabezpečíme vám prvotriedne služby, aby ste u nás boli vždy spokojní!

 

PRAVIDLÁ VRÁTENIA TOVARU

Spoločnosť SLOVENSKÁ RUKA prijme na vrátenie alebo výmenu tovar zakúpený na našej webovej stránke do 30 dní od nákupu za nasledujúcich podmienok:

  • Neexistujú žiadne viditeľné známky poškodenia
  • Všetky pôvodné obaly sú neporušen
  • Akékoľvek známky poškodenia ohrozujú záruku spoločnosti SLOVENSKá RUKA
  • Tovar(y) nie je možné vrátiť alebo vymeniť po uplynutí 30 dní od zakúpenia.

Niekoľko druhov tovaru je oslobodených od vrátenia. Neprijímame ani výrobky, ktoré sú intímnym (spodné prádlo) alebo hygienickým tovarom, nebezpečné materiály alebo horľavé kvapaliny či plyny.

Na dokončenie vrátenia tovaru môžeme vyžadovať účtenku alebo doklad o kúpe (e-mail s potvrdením objednávky) s číslom objednávky.

Pri všetkých vráteniach alebo výmenách kontaktujte stránku help@SLOVENSKÁ RUKA.com a uveďte číslo objednávky a dôvod vrátenia alebo výmeny. Vašu žiadosť vybavia na základe pravidiel uvedených na tejto stránke.

 

Výmena (ak sa uplatňuje)

V prípade všetkých vrátení alebo výmen kontaktujte slovenskaruka@gmail.com a uveďte im číslo svojej objednávky a dôvod vrátenia alebo výmeny. Vašu žiadosť vybavia na základe pravidiel uvedených na tejto stránke.

Vrátenie zásielky (ak sa uplatňuje)

Náklady na dopravu pri vrátení tovaru si hradíte sami.

Ak posielate tovar v hodnote nad 50 EUR, zvážte, či využijete sledovateľnú prepravnú službu alebo si zakúpite poistenie prepravy. Nezaručujeme, že vrátený tovar dostaneme.

Vrátenie peňazí (ak sa uplatňuje)

Po prijatí a kontrole vráteného tovaru vám zašleme e-mail, v ktorom vás budeme informovať o prijatí vráteného tovaru, ako aj o stave schválenia alebo zamietnutia vrátenia peňazí. Ak vám bude refundácia schválená, bude spracovaná a na váš pôvodný spôsob platby sa automaticky uplatní kredit.

Oneskorené alebo chýbajúce náhrady (ak sa uplatňuje)

Medzi finančnými inštitúciami často uplynie určitý čas na spracovanie, kým sa vrátenie peňazí zaúčtuje (normálne je to 2 až 14 dní). Ak ste ani po uplynutí tejto lehoty nedostali refundáciu, pošlite nám e-mail na adresu slovenskaruka@gmail.com a umožnite nám záležitosť ďalej prešetriť.

Darčeky

Pri vrátení online objednávok postupujte podľa vyššie uvedených pokynov. Ak bol tovar pri nákupe označený ako darček a bol odoslaný priamo vám, dostanete kredit na darček v hodnote vráteného tovaru. Po prijatí vráteného tovaru vám bude e-mailom zaslaný digitálny darčekový certifikát.

Poškodené položky

Ak dostanete poškodený alebo chybný tovar, pošlite žiadosť nášmu tímu na e-mailovú adresu slovenskaruka@gmail.com s fotografickými/video dôkazmi.

Ak nám poškodenie neoznámite do týchto 48 hodín, je možné, že vašu reklamáciu nebudeme môcť uznať. Pri posudzovaní žiadostí o poškodenie alebo vrátenie tovaru využívame informácie o časovej pečiatke z odkazu na sledovanie a potvrdenie o doručení od dopravcu.

Spätná väzba

Radi si vypočujeme vašu spätnú väzbu, otázky alebo akékoľvek obavy. Neváhajte a napíšte nám na e-mailovú adresu slovenskaruka@gmail.com, aby ste nám dali vedieť, ako sa nám darí. Vašu spätnú väzbu berieme veľmi vážne a vždy sa snažíme zlepšovať.