Podmienky prepravy

Zásady prepravy
Spoločnosť slovenskaruka.sk spolupracuje s prepravnými spoločnosťami, ako je Slovenská Pošta, ktorá spolupracuje s miestnymi kuriérmi Expres Kuriér a BalíkoBOX, čo nám umožňuje zasielať tovar priamo k vašim dverám a hrdo ponúka paušálnu celosvetovú prepravu.

Pri objednávke a všetkých platbách vám bude účtovaný poplatok, ktorý podlieha overeniu a schváleniu pred odoslaním a ktorého spracovanie môže trvať niekoľko dní. V rámci boja proti podvodom s kreditnými kartami môžu byť objednávky s nesprávnymi fakturačnými údajmi alebo vyžadujúce dodatočné overenie oneskorené a/alebo zrušené.

 

Proces prepravy

Na vybavenie vašej objednávky a jej prepravu do triediaceho zariadenia nášho prepravcu potrebujeme v priemere 2 až 5 pracovných dní. Niektoré položky môžu trvať dlhšie, najmä v čase veľkých sviatkov (až 10 dní), alebo ak vaša objednávka obsahuje obľúbené položky, ktoré majú problémy s dostupnosťou na sklade.

Po začatí spracovania vašej objednávky cez naše expedičné oddelenie nemôžeme vykonávať žiadne zmeny (vrátane zmeny adresy). Odosielame len na adresu uvedenú pri registrácii.

Zásielky odosielame len počas pracovných dní a neodosielame ich v sobotu, nedeľu ani počas sviatkov. Po odoslaní objednávky dostanete e-mail s potvrdením o odoslaní.

V prípade objednávok s viacerými položkami môžu byť výrobky odoslané samostatne a doručené v rôznych termínoch z dôvodu rozdielnych lokalít výrobných partnerov.

 

Sledovanie

Všetky objednávky sú spracované s číslami na sledovanie. Po odoslaní objednávky do triediaceho zariadenia dopravcu dostanete e-mail s číslom sledovania.

V prípade niektorých prepravných spoločností môže trvať niekoľko dní, kým sa informácie o sledovaní aktualizujú v systéme. Ak bola vaša objednávka odoslaná pred viac ako 5 pracovnými dňami a stále nie sú k dispozícii informácie o sledovacom čísle, kontaktujte nás.

 

Dodávky

Čas doručenia sa líši v závislosti od krajiny alebo regiónu. Konkrétne dátumy doručenia sa neposkytujú ani negarantujú. Ide o naše odhady, ktoré slúžia ako referencia:

Odhadovaný čas doručenia
Slovensko: do 7-14 dní
*Poznámka: Uvedené dni sú len odhadom v pracovných dňoch a nezahŕňajú náš čas spracovania 2-5 dní.

Hoci urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme zabezpečili, že vaša objednávka bude doručená včas, spoločnosť slovenskaruka.sk nemôže niesť zodpovednosť za podmienky mimo našej kontroly, ako sú požadované poštové alebo colné postupy, sviatky, nepriaznivé počasie, pracovné spory, protesty atď. a tieto prerušenia môžu spôsobiť oneskorenie nad rámec našich pôvodných odhadov doručenia.

 

Clá, dane a iné poplatky:

Slovenské zásielky môžu podliehať dovozným daniam, clám a/alebo poplatkom za colné konanie, ktoré sa vyberajú po tom, ako zásielka dorazí do krajiny príjemcu. Za tieto poplatky je zodpovedný výlučne príjemca. Spoločnosť slovenskaruka.sk nemá nad týmito poplatkami žiadnu kontrolu, ani nemôže predvídať ich výšku. Ak je zásielka odmietnutá a vrátená, budete zodpovední za všetky vzniknuté dovozné dane a náklady na spätnú dopravu.

Colné predpisy sa v jednotlivých krajinách značne líšia. Ak máte otázky, odporúčame vám, aby ste sa obrátili na miestny colný úrad, ktorý vám poskytne viac informácií.

 

Stratené/odcudzené/poškodené zásielky:

Slovenskaruka.sk nezodpovedá za stratené, odcudzené alebo poškodené balíky. Ak je v informáciách o sledovaní uvedené, že váš balík bol doručený na vašu adresu a vy ste ho nedostali, nahláste to a/alebo podajte reklamáciu príslušnému prepravcovi.

Poznámka: Pri posudzovaní žiadostí o poškodenie alebo vrátenie zásielky využívame informácie o časovej pečiatke z odkazu na sledovanie a potvrdenie o doručení od prepravcu a v prípade nenahlásenia vašej reklamácie ju nebudeme môcť uznať.

 

Vyhlásenie o nesprávnej adrese

Pred odoslaním objednávky je kupujúci povinný uistiť sa, že zadaná dodacia adresa je správna. Na vašej objednávke začíname pracovať okamžite, takže po jej odoslaní nemôžeme v objednávke vykonať žiadne zmeny. Ak už bola objednávka spracovaná prostredníctvom nášho expedičného oddelenia, nemôžeme ju pre zmenu adresy získať späť.

 

Spätná väzba

Radi si vypočujeme vašu spätnú väzbu, otázky alebo akékoľvek obavy. Neváhajte a napíšte nám na e-mailovú adresu slovenskaruka@gmail.com, aby ste nám dali vedieť, ako sa nám darí. Vašu spätnú väzbu berieme veľmi vážne a vždy sa snažíme zlepšovať.